2011. április 30.

Megkezdődött a verseny!


Először az Uniqa Lotus Ladies Cup versenyzői teljesítették az időmérő edzést. Ahogy az várható volt, a hölgyek óriási lelkesedéssel és izgalommal kezdtek, de ennek ellenére sikerült betartani az előzetes taktikát.

Titkon vagy nem is csak titkon a csapat bízott a jó szereplésben, de erre még mi sem számítottunk. Bende Adrienn remek, 2:16,9 -es ideje második pozíciót ért! Dobogó az első időmérőn! 

És hogy legyen okunk még tovább büszkélkedni, arról Budaházi Nóra gondoskodott. Ugyanis ennek a dobogónak bizony van harmadik foka is, és ezt Nóra el is foglalta! 

Sas Szilvi bosszankodott, bár szerintünk nem kellet volna hisz az ötödik pozíció is dicséretre méltó! Persze bosszantó ilyen csekély időkülönbséggel lecsúszni a második sorról. Szilvi így Benik Garami Anett és a hatodik Walterné Dancsó Adrienn közé ékelődött! 

Ramóna a tőle megszokott intenzitással élte meg, hogy sikerült belépnie a „húszas”-klubba hisz már Ő is két perc húsz másodpercnél rövidebb idő alatt teljesít egy kört a Hungaroringen! A pontosság kedvéért: 2:19,710. Gratulálunk!
  1. Bús Edina                  2:15,822
  2. BENDE ADRIENN  2:16,906
  3. BUDAHÁZI NÓRA  2:17,821
  4. Benik-Garami Anett   2:17,912
  5. SAS SZILVIA           2:17,929
  6. Walterné D. Adrienn  2:18,224
  7. Dr. Bánki Ágnes        2:18,352
  8. KISS RAMÓNA      2:19,710
  9. Dr. Molnár Ágnes      2:20,238
  10. Kőváry Anett             2:26,222

Csak maradjon is minden így a versenyekre is!
A suzukis fiaink megirigyelték a hölgyek remeklését és nagyon összekapták magukat. Ifj. Ficza Ferenc megnyerte az időmérőt Bittmann Attila előtt akit Tim Gábor és a tavalyi ezüstös Bárkovics Zoltán követett. Tőzsér Áron ötödik helye is biztató a versenyfutam előtt.

Arról hogy az örömünk teljes legyen, ifj. Gáspár Csaba gondoskodott!
Az idei szezon első futamát ugyanis fölényesen megnyerte! Igazi izgalmak elmaradtak sajnos szerencsére elmaradtak Nagy Norbi autójában a rajtnál eltört a féltengely így ő nem tudott beleszólni a küzdelmekbe. Néhány körön keresztül a szintén Alfás Matej Homola borzolta az idegeinket, de egyszer csak ő is eltűnt Csabi mögül, ugyancsak féltengely-törés miatt.
A nagytúra-autók versenyében történt hatalmas rajtbaleset miatt legalább fél órát vesztegelt a mezőny megmaradt része a boxutcában. A megismételt rajtot követően a Saleen S7-el versenyző Miroslav Konopka rajt-cél győzelmet aratott. Horváth Zsolt az erős nemzetközi mezőnyben is megállta a helyét, az összevont zóna-értékelésben a hatodik helyen ért célba a Ferrrarival.

A Uniqua Lotus Ladies Cup történelmi első rajtja szerencsére nem tartogatott az előző futamhoz hasonló izgalmakat. Sima rajt után Bús Edina kissé ellépett a mezőnytől, és újra összeállt az időmérőn már megismert négy B-s sor. 
Igazán nagy csatát csak Szilvi vívott, Walterné Dancsó Adriennel, de sajnos a verseny vége felé sajnos leszakadt tőle. 
Kiss Ramónának újra volt oka az örömre, hiszen a kvalifikáción elért 2:19-es időt sikerült versenykörülmények között is megfutnia.

A Duna Autó Suzuki Bio Kupa rendben elrajtolt ma délután. Ficza Fecó, Bárkovics Zoltán, Bittman Attila és Tim Gábor sokáig együtt autóztak. Bitti nem vállalta a kockázatot, a biztonságra ment, Ficza pedig magabiztosan autózott az élen, és az utolsó pár körben sikerült meglépnie üldözőitől. 

Áronnak sikerült véghezvinnie, amit eltervezett, és végig az ötödik helyen autózva ért célba De nem is lenne igazi versenyző, ha elégedetten hátradőlne, természetesen holnap még jobb eredmény elérésére törekszik. Takáts Ákos erős pszichikai hadviselést folytatott Lévai Zolival, Zoli nem tudott eltávolodni tőle, így végül Ákos a verseny leintése előtt nem sokkal meg is tudta előzni, így ért be a kilencedik helyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése